Jeśli chcesz skorzystać z możliwości, jakie oferuje program mentoringowy „Siła Wspólnoty”, zapoznaj się z zasadami zgłoszeń i dołącz do nas! Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne kroki, aby wziąć udział w programie.
Jak zgłosić się do programu?
- Upewnij się, że spełniasz wymagania
Program jest otwarty dla pełnoletnich studentów Politechniki Łódzkiej, bez względu na kierunek, stopień (I i II stopień, doktoranci) i tryb studiów. Zwracamy uwagę na aktywność studencką i osiągnięcia kandydatów, dlatego warto podkreślić swoje zaangażowanie i szczególne osiągnięcia. Zapoznaj się z Regulaminem programu.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy
Pobierz Formularz zgłoszeniowy. Pamiętaj, aby wypełnić go kompletnie i szczegółowo. - Prześlij formularz i zgody
Po wypełnieniu formularza prześlij go na adres e-mail programu: mentoring@info.p.lodz.pl. Pamiętaj, że zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie z oficjalnych domen uczelni: edu.p.lodz.pl, dokt.p.lodz.pl lub p.lodz.pl. - Czekaj na weryfikację i decyzję
Rekrutacja studentów (Mentee) do Programu przebiega dwuetapowo. Najpierw należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który oceni Komisja złożona z pracowników Biura Karier PŁ. Kandydaci zakwalifikowani dalej zostaną zaproszeni na krótką rozmowę online (MS Teams). Ostateczna lista rankingowa Mentee zostanie ogłoszona zgodnie z Harmonogramem.
- Wybierz preferowanego mentora
Na etapie przyjęcia do Programu poprosimy Cię o wskazanie trzech preferowanych mentorów. Chociaż postaramy się uwzględnić Twoje preferencje, ostateczny dobór par mentoringowych dokonany zostanie przez Organizatorów. - Terminy zgłoszeń
Program „Siła Wspólnoty” w roku akademickim 2025/2026 trwa od 1 października 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. Szczegółowe informacje o harmonogramie rekrutacji i terminach składania zgłoszeń znajdziesz na naszej stronie internetowej – Harmonogram.
Nie przegap swojej szansy – złóż zgłoszenie i zacznij rozwijać się razem z nami w programie „Siła Wspólnoty”!
Treść (rozbudowana)